دو ویژه نامه با موضوع تبلیغات سیاسی و رسانه‌های نوین و نقش آنها در کارزار تبلیغات منتشر شد

دو ویژه نامه با موضوع تبلیغات سیاسی و رسانه‌های نوین و نقش آنها در کارزار تبلیغات منتشر شد

دو ویژه نامه با موضوع تبلیغات سیاسی و رسانه‌های نوین و نقش آن‌ها در کارزار تبلیغات منتشر شد.
سال انتشار مقالات منتخب نمایه شده در پایگاه‌های معتبر همگی از ۲۰۱۳ به بعد بوده، اغلب از زبان‌های انگلیسی و فرانسه ترجمه شده و دارای رتبه علمی پژوهشی با اعتبار جهانی است. بهای هر شماره ۱۰ هزار تومان است و امکان ارائه آن‌ها به سازمان‌ها و نهادهای دولتی به تعداد محدود میسر است!
مدیر مسوول: حسین ایمانی جاجرمی
سردبیر: محمد مهدی فتوره چی
دبیر ویژه نامه زمستان: آنیتا صالح بلوردی
دبیر ویژه نامه بهار: زهرا اجاق
این دو ویژه نامه به همت گروه رسانه و فرهنگ موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی و با حمایت و مشارکت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است.
photo_۲۰۱۷-۰۴-۳۰_۱۲-۳۲-۳۱