معرفی فصلنامه رسانه‌های نوین و فرهنگ

فصلنامه رسانه‌های نوین و فرهنگ با هدف توسعه ادبیات حوزه ارتباطات و فرهنگ و نیز نشر تحقیقات نظری در این دو حوزه علوم اجتماعی به طور عام منتشر می‌شود. اولویت اصلی این فصلنامه طرح مباحث نظری و کاربردی به منظور گسترش ادبیات حوزه ارتباطات با تاکید ویژه بر فناوری نوین ارتباطی و بررسی تاثیرات فرهنگی و اجتماعی به کارگیری رسانه‌های نوین نسل جدید (ماهواره، اینترنت، موبایل و…) می‌باشد. نویسندگان محترم مقالات، متعاقب بررسی مسائل و پدیده‌های عرصه رسانه‌ای با بهره‌گیری از روش‌ها و تکنیک‌های بدیع به نگارش اهتمام ورزیده و انتظار دارد که نوآوری در طرح موضوعات را وجهه همت خویش قرار دهند تا این نشریه، همواره از تازگی و کیفیت مطلوب برخوردار باشد؛ لذا خط مشی اصلی این فصلنامه در وهله اول، درج مقالات نظری در این دو حوزه بوده و در وهله دیگر، از مقالات استخراج شده از طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی داخل و خارج کشور نیز استقبال می‌کند.

صاحب امتیاز:

موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران

مدیر مسئول:

حسین ایمانی جاجرمی

جانشین سردبیر:

محمد مهدی فتوره‌چی

مدیر داخلی:

غلامرضا جامه‌بزرگی

اعضای هیات تحریریه:

حسین‌علی افخمی، غلامرضا آذری، علی‌رضا دهقان نیری، امیر عبدالرضا سپنجی، محمدمهدی فتوره‌چی، محمد سلطانی‌فر، عبدالله بیچرانلو، علی اصغرکیا، علی‌اصغر محکی

وبلاگ نشریه:

http://newmediajournal.blogfa.com

ایمیل نشریه:

newmedia@ut.ac.it

 

راهنمای تدوین مقاله:

راهنمای تدوین مقاله رسانه و فرهنگ

راهنمای تدوین مقاله رسانه و فرهنگ2